Monday 4 December 2017

gazduire site

                     Salutare dragi prieteni, știu că sunteți câțiva acolo care vă confruntați cu probleme legate de hosting și domeniu, sunt lucruri care se complementează foarte bine dacă alegi oamenii protriviți, dacă nu totul este doar o bătaie de cap. Spre exemplu, eu am avut un domeniu cumpărat din alte surse și găzduire din altă parte și a fost o adevărată provocare să le aduc împreună ca într-o frumosă poveste de dragoste, dar se pare că nu prea au vrut așa că am renunțat și am apelat la profesioniști.
                    Sunt multe lucruri pe care nu le stăpânesc și de aceea recurg la cei mai bun, același lucru te sfătuiesc și pe tine, da tu ală care crezi că le ști pe toate și ca să nu zici că  sunt rău iți dau și un pont, dar să nu mai zici la nimeni. Am auzit că găzduirea web de la megahost e printre cele mai bune, nu vreau să îi laud atât, dar eu m-am convins. Au tot ceea ce îmi trebuie. Site-ul lor este foarte ușor de înțeles și am reușit ca în 15 minute să am deja propriul meu site creat și înregistrat. 
Ce aș putea cere mai mult ?
  
No stați că nu v-am spus încă tot, sunt multe lucruri frumoase și interesante legate de acest site care merită încercat fără nici cel mai mic risc pentru că dacă nu îți convine ceva în 30 de zile ai banii înapoi. 
Dar de prețuri îmi este și rușine să vorbesc pentru că sunt foarte bune, adică găzduire la 0.99 cenți la care se adaugă domeniul gratuit și suport tehnic 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Nici nu vă mai spun că au servere foarte rapide care vă vor ajuta să vă încărcați site-ul foarte repede și să se miște la o fracțiune de secundă. 
Eu zic că merită, au oferte de hosting foarte bune atât pentru persoanele fizice cât și pentru ramura bussiness, ofertele variază în funcție de ceea ce ai nevoie, totul este bine închegat pentru a da un suflu profesionist și a te ajuta pe tine. Folosește megahost cu încredere și vei fi fericit de alegerea făcută. O seară bună dragilor, sper că v-am fost de ajutor. Nu uitați un server bun aduce cu el multe beneficii. Să fiți iubiți.

0 comments:

Post a Comment