Saturday 14 March 2015



                               



Salutare dragi bloggeri astazi vreau sa va prezint un concurs foarte frumos special pentru iubitorii de bloggimg. Concursul se numeste blogEASTER, un concurs plin cu premii frumoase si teme extraordinare. Nu necesita sa fi filosof ca sa poti castiga, daca ai un pic de imaginatie cu putina vointa poti face fata cu usurinta. Concursul este foarte simplu, trebuie sa scrii articole pe anumite teme impuse de anumiti sponsori, premirele sunt pe masura asteptarilor, iar lupta este stransa deoarece cei care vor analiza aceste articole vor da note de la 1 la 10, notele fiind cu zecimale ca lupta sa fie cat mai stransa. De aceea va indemn sa scrieti cat mai bine si mai frumos, sa lasati imaginatia sa curga pe aripile cunoasterii si daca se poate sa fiti loviti de insiparatie.
                                Dupa cum spuneam doar prin acest articol este pus la bataie un AllVIEW E2 Jump care poate fi castigat daca scrieti si voi la randul vostru un articol asemanator, original. Eu imi doresc foarte tare sa castig acest smartphone si nu doresc acest lucru doar pentru a ma lauda sau a ma damare deoarece eu lucrez foarte mult in domeniul online si m-ar ajuta foarte mult in munca mea. Asa cum un tamplar are nevoie de ustensile pentru a da o anumita finete operei sale de arta tot asa am nevoie si eu de acest telefon pentru a reusi ca prin munca mea sa ajut si altii oameni care poate sunt in aceeasi situatie ca mine. Acest smartphone dispune de caracteristici de sistem destul de bune, vine incorporat cu 2 difuzoare cu auditie stereo, un ecran de 4,5" IPS, 854X480px, procesor  Quad Core 1.3GHz si o memorie RAM de 1 GB. Smartphone-ul are integrat un sistem android 4.4 KitKat, se descurca foarte bine si la poze cu o camera laterala de 5 MP  si una frontala. Ador tehnologia si viteza, iar daca ar fi sa castig m-as bucura enorm deoarece o trecere de la un telefon simplu la un smartphone adevarat cu cerinte de sistem bune este o mare schimbare care imi va usura munca mea. 
                           Deci dragi blogerri va astept sa participati la aceste campani cu premii mari, care sunt sigur ca va vor atrage atentia. Participati la BlogEASTER si nu veti regreta, oferiti doar un pic din timpul vostru acestor campanii si veti vedea ca nu e greu sa scrii daca iti place ceea ce faci si esti pasionat, mie imi place si de aceea imi propun sa castig, haideti si voi alaturi de mine. 

0 comments:

Post a Comment